Lidt om min og firmaets baggrund.

 

 

I 2001 arbejdede jeg som regnskabsansvarlig i et varemæglerfirma i København. En af cheferne opfordrede mig til at starte op som selvstændig, ekstern regnskabsassistance, da en af hans venner stod og manglede en regnskabsansvarlig i mindre omfang, hvilket var mindre end en deltidsstilling. Det blev starten på LEBO.

Jeg fortsatte derefter yderligere 6 år i firmaet sideløbende fik jeg en del kunder i LEBO.

I 2007 blev jeg så hentet til en stilling som regnskabschef for 3 Kvik Køkkencentre, hvor jeg var i 2 år,

LEBO blev efterhånden mere omfattende og jeg arbejder nu på deltid i et revisionsfirma.

 

LEBO blev som nævnt startet i 2001, med den målsætning at lave bogføring og regnskab for små selvstændige erhvervsdrivende, på en måde som ikke gjorde det økonomisk uoverskueligt. Vores fakturering skulle være lige til at gennemskue og uden ekstraudgifter.

I dag er der kommet lidt større virksomheder med, hvor vi klarer bogføring, løn, fakturering, rykkerprocedurer m.m. indenfor konceptet.